26 Ağustos 2010 Perşembe

Nefis Buz gibi Limonata


Sevgili Ayşe ablamın mis gibi limonatası.... bir yapan bir daha yapmak, içen herkes bir daha içmek istiyor...
Ramazan boyunca muhakkak her akşam yaptığım bu lezzetli limonatayı sizlerle paylaşmak istiyorum şiddetle denemenizi tavsiye ediyorum...
Teşekkürler Ayşe ablacığım....
Malzemeler
5 limon
şeker
su
taze nene yaprakları
Yapılışı
5 limonun kabukları rendelenir ve 3 yemek kaşışı şeker ilave edilerek iyice suyu çıkana kadar ovulur.
rendelenen limonların suları sıkılır ve 3 lt su ilave edilir.limon kabuklarıne 2 su bardağı su ilave edilerek süzgeçten geçirilir.isteğe göre şeker eklenerek karıştırılır dolapta soğutularak içmeye hazır hale getirilir.arzuya göre taze nane yapraklarıyla süslenir....
afiyet olsun.....

2 yorum:

Saliha dedi ki...

ellerine saglık..gercekten nefis..ben bu yaz pek yapamadım rahatsızlıgımdan dolayı...anca bakıp gıpta edıyorum:)
sevgılerımle..

lezzetmarifet dedi ki...

teşekkürler binbirçeşni inşallah rahatsızlığın geçince tekrar yaparsın:)
sevgiler...