9 Nisan 2010 Cuma

Bom Bom

Herkese hayırlı akşamlar...kısa aranın ardından hamdolsun tekrar tarifimle döndüm.Evde çok sevilerek yendi bombom inşallah sizlerde beğenirsiniz.SEVGİLER.
Malzemeler
2 paket pötibör bisküvi
2 dolu yemek kaşığı kakao
125 gr eritilmiş margarin(ben tereyağı kullandım)
3 yemek kaşığı pudra şekeri
1 paket vanilya
1 su bardağı fındık veye ceviz içi
1 su bardağından 2 parmak eksik süt
Yapılışı
Bisküviler un haline getirilir ve süt hariç bütün malzemeler karıştırılır.Süt azar azar eklenerek kıvamı tutturulur.Yuvarlak toplar yapılarak hindistan cevizine bulanır ve buzdalabında iki saat beklettikten sonra servis yapılır....
AFİYET OLSUN.....

Not.Süt yerine meyve suyu kullanilabilir.Ayrıca arzuya göre kuru üzüm ve kayısıda ilave edilebilir.

4 yorum:

rumma dedi ki...

Canım yarışma konusundaki desteğin ve güzel yorumların için ne kadar teşekkür etsem az cidden..:)

Bombomlarını en kısa zamanda deniycem inşaallah..

sevgiler

lezzetmarifet dedi ki...

Canım benim bende teşekkür ediyorum yorumların ve ziyaretlerin için:))sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım kardeşim,bu topları çocuklar çok seviyor,yapılışı da kolay ellerine sağlık,sevgilerimle...

lezzetmarifet dedi ki...

çok teşekkür ederim evet çocuklar çok sever:))sevgiler...